Інтерв'ю
Привіт! Сьогодні ми познайомимося з пані Оксаною, співзасновницею сервісу Dva Bileta та дізнаємося:
Ксенія
Пані Оксано, розкажіть, яка ваша зона відповідальності в компанії? Чим займаєтеся саме ви?
З самого початку ми з Валентиною є засновницями проекту. Вона перша почала цим займатися, далі запросила мене проінвестувати проект. Тому, коли у нас все почалося, не було питань, хто чим займатиметься, ми обидві займалися обробкою вхідних заявок.
Також я збираю зворотний зв'язок з пасажирів після прибуття до місця призначення та контролюю процес їхнього відправлення. Наприклад, якщо вони місяць тому забронювали квиток, у них обов'язково треба дізнатися перед виїздом, чи актуальна поїздка. Я веду цей контроль, бо якщо ми не будемо скасовувати коректно та вчасно, то автобусні перевізники видалять наші акредитації й ми більше не зможемо продавати квитки. Тому важливо відстежувати цей момент.
Окрім таких технічних моментів, ми разом з Валентиною працюємо з маркетинговою агенцією, працюємо над розвитком компанії разом з професіоналами.
Плюс, якщо мені дозволяє час я займаюся прийманням вхідних заявок: відповідаю на повідомлення в месенджерах, консультую, пропоную людям варіанти маршрутів.
Чи можна вас назвати співзасновницею, правильно?
Ну в якомусь сенсі так, але я не можу сказати, що я щось створила. Скоріше я увійшла в частку.
Поділіться, що для вас найважливіше в роботі?
У мене дуже високий внутрішній рівень відповідальності, тому я завжди турбуюся, щоб наші пасажири поїхали, щоб у них були всі дані для поїздки. Такий інтенсивний ритм тримає мене у тонусі. Мені подобається бути активною, подобається, що ми постійно знаходимося напохваті.
А що для вас є успіхом у роботі?
Успіх — це якщо наш проект переросте у велику компанію, яка даватиме робочі місця для інших людей, а нам приноситиме гідний заробіток.
Сервіс бронювання та купівлі квитків – це в першу чергу про спілкування з клієнтами. Поділіться, яких цінностей дотримуєтесь ви та ваша команда у роботі з клієнтами?
Можна сказати, що Dva Bileta — це індивідуальний підхід до кожного нашого клієнта, тому що у всіх різні життєві ситуації. Хтось з дітьми, хтось із собаками, хтось втратив чоловіка на війні, в іншого пасажира відбулася незапланована пересадка на добу. Ми працюємо індивідуально з клієнтами сервісу і шукаємо оптимальні рішення для кожного. Тому, напевно, якось так. Основна цінність в роботі компанії — індивідуальний підхід до кожної людини.
А що вам найбільше подобається в вашій роботі?
Особисто мені подобається ритм нашої роботи. Інтенсивний робочий процес, багато різноманітних задач. Це робота, від якої я не втомлююся. Плюс дедлайни постійно тримають у тонусі.
А що хотілось би змінити в роботі?
Хотілось би більше заявок :)
Хочеться стабілізувати всі процеси та розділити всі процеси, але ми нова компанія, тому поки що про це не говоримо.
Топ-3 переваги компанії Dva Bileta, чому цей сервіс — найкращий сервіс для купівлі та бронювання автобусних квитків, на вашу думку?
На мій розсуд, це все ж таки можливість бронювання без оплати. Ми живемо в непростий час і обставини у людей бувають різні, тому можливість безкоштовного бронювання — це наша перевага.
По-друге, ми дійсно не кидаємо своїх пасажирів, ми з ними до кінця. Весь час знаходимося на зв’язку, допомагаємо знайти автобус, дивимося карти, цікавимось, як вони доїхали.
По-третє, ми справді маємо великий досвід, а тому розуміємо загальну картину з перевізниками: у кого хороший автобус, у кого відкритий туалет, хто їздить без затримок. Ми маємо можливість бронювати у квитки у багатьох перевізників, тому можемо дати нашому пасажиру можливість вибору найкращого перевізника відповідно до його вимог та побажань.
Поговоримо про майбутнє. Яких висот мріє досягти компанія Dva Bileta?
Ну я бачу це як великий креативний проект з онлайн бронювання квитків. Можливо, в перспективі ми могли б організовувати свої рейси, але Валентина сильно проти цього. Та хто знає, як розвиватиметься компанія :)
Всьому свій час. Нехай всі задумані вами плани якнайшвидше реалізуються. Дякуємо за таку пізнавальну та щиру розмову!