call

Інтерв'ю

Вітаємо! Сьогодні знайомимося з Катериною Білоконь, маркетологом компанії Dva Bileta. Спитаємо у неї про таке:

iconдосвід, який допомагає успішно реалізовувати маркетингову стратегію; iconпереваги Dva Bileta, які мають найбільше значення; iconпроцес ухвалення маркетингових рішень у компанії.
image

Катерина

Питання перше: яку роль ти виконуєш у компанії Dva Bileta?

Я — маркетолог проєкту, допомагаю СМО, Сергію Соловйову та проджект-менеджерам, слідкую за виконанням задач. А ще за тим, щоб результат роботи відповідав нашій маркетинговій стратегії.

Хто ти за освітою та ким працювала раніше? Твій попередній досвід допомагає у роботі на посаді маркетолога Dva Bileta?

За освітою я філолог, але свого часу працювала у комунікаціях, була менеджером по роботі з клієнтами. Тому мені, безумовно, допомагає цей досвід спілкування з людьми.

Сервіс Dva Bileta зараз дуже на часі, це актуальна послуга. Щоб максимально швидко донести до клієнтів переваги компанії, дуже важливо знайти правильний «голос бренду», звертатися до людей зрозумілою їм мовою. Саме у створенні рекламних текстів я й використовую вже набутий досвід. Він дозволяє обрати потрібний стиль комунікацій, слова та пропозиції, на які відгукнеться потенційний клієнт.

Також ми маємо враховувати емоційний стан людей: вони можуть бути розгубленими, не мати чіткого уявлення про їх потребу. Тому ми допомагаємо, завжди відкриті до питань та володіємо потрібною інформацією.

На якому етапі ти почала працювати з проєктом Dva Bileta?

Роботу з проектом почав Сергій: сформулював стратегію просування, керував запуском та масштабуванням лідогенерації. Наступним етапом стали брендинг, розширення каналів зв’язку з потенційними клієнтами. От тоді вже доєдналася я.

Скажи, які переваги цієї компанії ти виділяєш та прагнеш донести клієнтам?

Для мене є дві головні переваги. Перша — неймовірно великий досвід, бо це сімейний бізнес, якому загалом присвячено понад 14 років.

В умовах повномасштабного вторгнення ринок автобусних перевезень дуже активний: люди як виїжджають з України, так і повертаються. Тому з’являються нові сервіси бронювання, які ніби мають бути конкурентами Dva Bileta. Але тут потрібно розуміти головну силу Dva Bileta — компанія не новачок у сфері, не прагне швидко заробити гроші та зникнути.

Навпаки, у компанії вже є відмінна репутація серед перевізників, яку вона заробила за роки співпраці з ними. Тому у Dva Bileta часто доступні бонуси, які не можуть запропонувати новачки на ринку бронювання. Наприклад, оплата квитків при посадці, пільги для студентів чи можливість їздити з тваринами.

Друга важлива перевага — це людяність команди. Так, менеджери справді відповідають на нічні чи вранішні дзвінки розгублених пасажирів, шукають варіанти, як жінці з дитиною на руках дістатися до місця пересадки; підказують, як не натрапити на шахраїв тощо. Зараз це важливо як ніколи, але, чомусь, зустрічається рідко.

Як відбувається обговорення та ухвалення маркетингових рішень між тобою та власницею компанії?

Можна почну з того, що всі ми вміємо чітко ставити запитання, щоб зібрати конкретну інформацію, яка потрібна для аналізу стану справ на зараз. Спираючись на дані, ми формуємо очікування на майбутнє, наприклад, наступний місяць або квартал.

Фіксуємо кількість заявок за кожний місяць, витрати на рекламу, відбираємо оголошення, які працюють найкраще та приваблюють клієнтів. Також відстежуємо, яка аудиторія приходить з реклами, хто ці люди, що вони мають спільного.

Далі аналізуємо результати та розповідаємо власниці компанії про зроблені висновки. Разом будуємо реалістичні плани, а потім рухаємося до їх втілення, за необхідності коригуємо дії.

Розкажи, яких головних результатів досягли у роботі над проєктом, якщо порівнювати що було на старті та що є зараз. Які перспективи розвитку бачиш?

Скажу, що результати помітні. Сфера автобусних перевезень — динамічна, тут багато що залежить від сезонності, отже, ми швидко підлаштовуємося та адаптуємо маркетингові активності під цей фактор.

А ще ми іноді нагадуємо клієнтам про те, що вони могли забути за повсякденними справами. Наприклад, перед новорічними святами купити квитки досить складно, їх розбирають заздалегідь. Тому наш маркетинг у передноворічний період був з акцентом саме на цю інформацію, щоб люди встигли завчасно купити або забронювати квитки та на свята бути поряд з близькими.

А ще із глобальних задач — завершений сайт. Він дозволяє сервісу Dva Bileta ефективніше комунікувати з клієнтами, надавати їм більше інформації та спрощує процес бронювання.

Щодо перспектив. Я вважаю, їх правда багато завдяки прокачаності команди Dva Bileta. Наприклад, після перемоги України та закінчення війни можна буде розвивати напрям бронювання авіаквитків з українських та закордонних аеропортів. Бо якщо клієнту сподобався сервіс та ставлення, він обов’язково звертається до такої компанії знов. Людині значно простіше та комфортніше постійно співпрацювати з тими, хто надає високоякісні послуги та від щирого серця піклується про клієнта. Повторюся, що команда Dva Bileta — саме така, до якої хочеться повертатися.

Було цікаво? Поділіться посиланням на матеріал зі знайомими. А ще пропонуємо прочитати інтерв’ю з іншими членами команди Dva Bileta на сайті!

iconПосилання скопійовано
Поділитися